fredag 20 januari 2012

Härliga vinter!

Gårdagens snö ligger kvar idag. Lite ihopsjunken av att det var nån plusgrad när den föll. Idag är det minusgrader ute. Vitt. Vackert! Det knastrar under skorna. Jag njuter!

Oskars fina snögubbe står kvar. Så kul. Det är ju första gången den här vintern som dom ens kunnat göra sånt. :-)

Jag hoppas vädret håller i sig! Jag vill ha lite vinter nu. Det ger mig positiv energi. Jag misstänker att maken gillar det med. Istället för att jag bara sitter och suckar har jag fått massor gjort nu på morgonen. Fast jag misstänker över att det är en del övertrötthet med i bilden också.

Är det inte barnen som väcker mig på natten, tex Emilia som ville se på tv vid ett, så vaknar jag av hemska hostattacker...

Jaja, det blir nog bra nån gång... Det är i alla fall snö ute!!! :-D

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...