torsdag 19 januari 2012

Årets första snögubbe!!!!

Imore var alla gräsmattor framme!!! Det har gått över!!!
Nån gång på sena eftermiddagen, efter att Tony hade hämtat hem ungarna från fritids och dagis, började det snöa. Och inte lite heller. Det har snöat såna där superstora härliga snöflingor i mängder!!! Redan nu har vi fått flera centimeter tung snö.

Jag tog med mig Oskar och Emilia ut en sväng. Vi gick vid halv sex och då var det precis att dom kunde dra pulkan bitvis... När vi gick hemåt vid halv sju kunde jag dra pulkan med dom båda sittandes i den... Lite skillnad i mängd snö!

Oskar passade på att stanna kvar ute en stund extra och göra en snögubbe med!
Som vi njöt när vi var ute!!! Och som jag njuter!!!
Det är sååååå härligt!!!!

6 kommentarer:

  1. avensjuk delux:)!! här kan vi hoppa i vattenpölar istället:(!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trist att ni inte fick snö. Gränsen verkade gå mellan Tungelsta och Hemfosa...

      Radera
  2. Fin blogg! Gör du bloglovin byten?

    SvaraRadera
  3. Älskar oxå snö...men har har inte kommit mycket alls, vill ha som de senaste vintrarna varit, Massa och åter massa snö =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag saknar också en rejäl vinter!!! Älskade vintrarna som var!!!

      Radera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...