måndag 2 januari 2012

God fortsättning!

God fortsättning!!!

Livet rullar på här hemma. Att det är ett nytt år gör ju liksom inte att nåt känns annorlunda. Det jobbiga i livet ligger fortfarande och lurpassar på samma sätt som innan... Barnen är fortfarande lika trotsiga... Fast ska jag vara helt ärlig har det varit liiiite lugnare här hemma sen Wii-spelet och en skiva med Need for speed dök upp... Ja, ja... Det är snart vardag igen...

I skrivande stund far Emilia runt överallt fram och tillbaka och låter som en tupp... Allt annat är kul med andra ord... Dom andra tre är ganska lugna i alla fall...
Dags för lunch strax och sen ska jag lämna datorn jag med.. Har lagt ut en del annonser i köp/säljgruppen jag är med i. Ska ta mig i kragen och få ut dom sakerna här med, bara inte just nu..

I går var jag läskigt trött hela dagen. Tror sömnbristen från fredagsnatten kom i kapp efter nyårsnatten. Jag drack ju knappt nån alkohol ens ju. ;o)

Vi var ut en kort sväng och när vi kom tillbaka till gården ville Oskar spela lite bandy och som den snälla mamma jag är så ställde jag upp. Med resultatet att ryggen tokvärker idag. Efter typ 20 minuters lätt spelande mot enbart Oskar ute på gården... Suck!

Jaja... Vi vet hur botten känns, är inte där nu, eller ens i närheten men det är däremot en hel del som går i motvind just nu. Det har gjort det ett tag och nä, ett nytt år ändrar inte sånt över en natt. Jag hoppas i alla fall att året tar oss på rätt väg till toppen! Att det äntligen är vår tur! Jag skulle behöva det! Vi skulle behöva det!

Nä, om man skulle slita sig från datorn en stund. Funderar på om jag skulle ta mina orakade ben och bikinilinje och skrämma ihjäl folket i simhallen tillsammans med barnen...  Eller nä, vi letar nog upp en bra film och slipper på så vis gå ut i det deprimerande regnovädret! Bada kan vi göra hemma... Kanske skulle baka nåt istället... ;o)

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...