måndag 2 januari 2012

Känner mig utmanad!

Jag har blivit utmanad av Martina att svara på nedanstående lista! Here we go!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Hmm... Jag jobbade på McDonalds (redan då?!) och var så nygravid att jag inte ens visste om det ännu. Plusade i slutet av januari... Bodde på andra sidan stan,
2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Njöt av min föräldrarledighet!
Och av vintern! ;o)

3) FEM SNACKS DU GILLAR
- djungelvrål
- chips
- ostbågar
- apelsinchoklad
- lösviktsgodis, exakt vad beror på humöret ;o)
4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Hmm... Kan ju hela texten till massor av låtar om jag får ha musiken till. ;o)
- Främling
- La Isla Bonita
- Diggilo Diggiley
- Tommy tycker om mig
- Boten Anna

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR:
- betala av varenda skuld!
- skaffa ett större boende
- ta körkort och skaffa bil
- hjälpa närstående som behöver det
- resa!

6) FEM DÅLIGA VANOR
- biter på naglarna
- äter på tok för mycket gottesaker
- tillbringar för mycket tid på facebook ;o)
- inte så mycket längre, men shoppade alldeles för mycket förut
- delar med mig av min åsikt lite för mycket ibland

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
- sitta vid datorn
- läsa böcker
- umgås med min familj och vänner
- gå på bio
- äta godis! ;o)
8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
hmm... Den var svår...
- sån där boratbikini
- mössa med pälsboll
- jag skulle inte klä mig i såna där superbreda axelvaddar
kommer faktiskt inte på mer...
9) FEM FAVORITLEKSAKER:
- mobilen
- datorn
- böcker
- min man HAHAHAHA
- segelbåten
10) TIO PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:

3 kommentarer:

  1. Jag tror jag antar utmaningen även fast jag inte är utmanad. Känns som en rolig lista :) Kram fina

    SvaraRadera
  2. Vassego!!! Fritt fram att stjäla!!! :o)

    SvaraRadera
  3. haha klart att mannen är en favoritsak :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...