måndag 30 januari 2012

En bra början...

Förkylningen känns äntligen som om den är på väg att vända mot det bättre!!! Kors i taket!

Och inte nog med det, jag ställde mig på vågen idag...

Om jag ska va helt ärlig har snacks och godis ätits en hel del sista veckorna. Fast inga jättemängder... Och jag har nog lyckats minska mina portioner lite. Vilket betyder att vikten rasat lite, lite till!!!!
Jag känner mig sjukt nöjd!!!

Bortsett från förra hösten, efter Malins födsel och med en massa Willvin Walkers, har jag inte vägt så här lite på lääääänge!!!
Så jag tror jag fortsätter min egen diet - ät vad jag vill-dieten. Den är väldigt lik tallriksmodellen... :-)

Och nu ska jag chockera er lite... Jag längtar efter våren! Jo, jag älskar verkligen vintern men det är nåt riktigt speciellt med att ge sig ut på en promenad i vårsolen när vårblommorna börjar spricka upp!!!

Men en vinterpromenad är härligt det med. Bara det att det i skrivande stund är -12 grader ute. Lockar inte till långpromenad! ;-)

Idag är det positivt tänkande som gäller!!! Önskar er alla en bra dag!!!

2 kommentarer:

  1. tack desamma:)!! o jaa attans kallt va d idag!! o grattis att de äntligen börjar ge med sig med förkylningen!!!

    SvaraRadera
  2. VIlket härligt, positivt inlägg! Och visst är det kallt idag.... Men vackert!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...