tisdag 31 januari 2012

Mer soffhäng...

Det är strålande solsken ute!!! En sån där riktigt vacker vinterdag som lockar till promenad. Men nä, jag sitter här i soffan. Den lilla ork jag har gick till att plocka lite här hemma så Tony kunde rasta snabeldraken...

Var till läkaren igår. Det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag trodde jag skulle få en dag eller två till hemma för locket i öronen. Om jag hade tur.

Istället blev det dunderkur pencillin, ytterligare två hostmediciner och två veckor till hemma. Och blir jag inte bli bättre nu skulle han skicka mig på lungröntgen...
Nu handlade det om att undvika bihåleinflammation och lunginflammation. Plus att han sa att jag hade haft en kraftig öroninflammation...

Lite drygt bara är att den hostmedicin han tycker jag ska använda mest av är den som ger mig skumma drömmar. Inte mardrömmar, bara riktigt skumma drömmar... Och då tar jag ändå bara minidosen av den...

Ja, ja... Förhoppningsvis blir det bra snart...

7 kommentarer:

  1. Nu får du väl ändå ta och bli frisk?! :( Hoppas medicinerna hjälper!!

    SvaraRadera
  2. Usch då, hoppas medicinen snart hjälper och tar dö på bacillerna. Krya på dig. Kram

    SvaraRadera
  3. ja vädret e verkligen lockanade:)!! e riktigt härlig!!! hållet tummarna nu:)!!!

    SvaraRadera
  4. Men nu tyckert jag det är dags att du får vara frisk <3

    Order från mig: ENDAST soffhäng i en hel vecka (minst) sen kanske du får röra dig lite ;)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Men lilla lilla hjärtat!!!! KRYA PÅ SIG!

    SvaraRadera
  6. men åååååh lider med dig!!! hoppasatt du snart blir frisk kvinna! <3

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...