söndag 29 januari 2012

Trött

Trött, tröttare, tröttast... Sån känner jag mig idag. Hostan är lite bättre men orken är fortfarande dålig... Flåsar och blir slut för minsta lilla...

Igår tog jag det lugnt hela dagen för att ladda inför 20-årsfirande på kvällen. Barnens kusin Gina har fyllt vuxen och det firades med en god middag.
Men även fast vi var hemma före nio och fast jag inte drack mer än två små glas vin känner jag mig dagen efter idag. Är helt slut!!!!

Huvudet bankar, locket i öronen är värre och jag känner mig bara så där låg...

Usch vilken gnällblogg det har blivit här. Å andra sidan är livet sånt just nu...

2 kommentarer:

  1. ja man kan ju inte alltid vara på topp o sånt e livet!! trevligt med lite kalasande trots sjukdom!! krya på dig nu nu e fe verkligen dax:)!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...