måndag 19 december 2011

Trötta fötter

Har jobbat lång dag idag och kollade stegräknaren när jag hade stämplat ut - 16.700 steg...

Sen gick jag till pendeltåget som vanligt men istället för att åka hem tog jag bussen till Ringen. Nya skor är ett måste. Hittade inga. Gick bort till Igor Sport men inte heller dom hade nåt bra. Eller, dom hade ju såna där bra fodrade gummistövlar som barnen har. Snart blir det nog såna om jag inte hittar nåt annat.

En timme senare än det var tänkt från början kom jag iväg hemåt. Och väl hemma kollade jag stegräknaren igen - 21.000 steg!!! Det är inte konstigt att mina fötter är trötta nu!

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...