måndag 19 december 2011

Skobekymmer och snö!

Trots att det var svårt att komma ur sängen i morse känner jag mig på bra humör! Det är vitt ute! Bara ett tunt lager men ändå vitt! Och alla träd är så där vackert vita! Som jag njuter!

Tyvärr verkar det inte bli mer än så här så det gäller att insupa den positiva energin snön ger!

Synd bara att jag jobbar, annars hade en snöig promenad väntat.

Efter jobbet måste jag nog ta mig i kragen och gå på skojakt... Trodde jag hade hittat skorna i lördags men när jag provade dom igår sitter dom inte alls bra på foten... Och risken är väl att det inte finns några kvar nu...

Ja, ja, vi har snö i alla fall!!!!

4 kommentarer:

  1. Här har vi massor med snö, det har snöat oavbrutet sen i lördags eftermiddag.

    SvaraRadera
  2. joodå det finns massor av vinterskor kvar haha
    Jag fick tag på ett par igår för halva priset på DinSko. Hannah var med och valde haha

    Låter som om vi har mer snö än er?
    Jag har en lite dotter som igår frågade varför träden inte var vita...
    Gissa om hon var glad i morse!

    SvaraRadera
  3. Fler än jag som har problem med att hitta vinterskor hör jag. Så surt!

    Här är det i all fall snö i luften. På marken däremot får jag blunda och drömma. Tur man har gummistövlar säger då jag...

    SvaraRadera
  4. Lilith - dela med dig! ;o)

    Martina - nä, jag hittade inga. =( Funderar på såna fodrade gummistövlar som ungarna har. ;o)

    alfvan - Ja, nu börjar jag känna mig lite desperat... Hittar verkligen ingenting...

    Och det är såååå härligt med snön även om det är minimalt! Just nu snöar det här med!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...