måndag 12 december 2011

Trötta ben...

Jag är en aning slut på kvällarna numera... Eftersom jag nu har fått en massa matsalstjänst blir det en hel del steg. Idag har jag fått ihop 15.400 steg med 5,5 timmes jobb.
Det kan jämföras med dom åtta timmar jag jobbade i kassan igår - knappt 10.000 steg. Och då hade vi ändå tokmycket att göra.
Visst, jag förlorar nog en hel del steg på att jag rör mig i korta intervaller men i alla fall. ;-)

Nu har jag precis satt mig i soffan efter att ha strukit tjejernas tomteklänningar till imorn... Fick övertala mig att ta en dusch med. Tänkte låta alla på dagis känna fritösdoften imorn bitti. ;-)

Maken är snäll och skålar lite morötter som jag ska dippa innan sängen kallar. Vi ska va på dagis före sju imorn, tidigt!

4 kommentarer:

  1. Wow, en annan är glad om man kommer upp i över 4000 steg på en dag numera. Lat och stillsittande jobb är inte helt perfekta.

    Attans vad alla har tidiga firanden imorgon, hoppas ni är morognpigga! ;)

    SvaraRadera
  2. hoppas de blir en trevlig lucia morgon imorgon :) vi ska också vara sju på dagis och vi som e så sega p morgonen hjälp!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni orkade stiga upp så tidigt och fick en mysig morgon :)

    SvaraRadera
  4. alfvan - Hihi... Jo, men ibland önskar jag att jag också hade ett sånt där sitta-still-jobb. ;o)

    Och nja, för oss innebar det att gå upp knappt en halvtimme tidigare och gå raka vägen till dagis.

    virre - jodå, det gick jättebra! hur gick det för er?

    fina frun - jodå, fast vi försov oss nästan. ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...