söndag 11 december 2011

Mardrömsmorgonen blev ett toppenslut!

Emilias önskejulklapp... ;o)

Sitter i soffan och surfar lite... "Tvingade" maken att ställa fram datorn så det stod redo när jag kom hem från jobbet. Hade ju lite att göra vid datorn och hade nog inte orkat om den inte stått där redo för mig.

Det har varit en lååång dag som började okej för att sen strula en hel del... För det första gick inte tåget som jag hade planerat att ta... Eftersom det är söndag gick det inga tåg alls kvart i nio, dom började inte gå kvart i förrän efter nio... Hem, be Tony köra mig.... Fick i samma veva ett struligt besked (som jag har vänt till ett bra under kvällen). Tog bussen sista biten till jobbet och missade att jag inte tröck på stanna knappen utan öppna-knappen förrän bussen gled förbi vid jobbet... Tur att det inte är långt mellan hållplatserna i stan. ;o)

På jobbet har det varit kaos idag. Vi var två man kort och det märktes! Men faktiskt var det riktigt kul! Och jag hann inte tänka på att dagen inte startade så roligt! Däremot var jag ganska död när jag kom hem. Det tar på krafterna att jobba för två i nästan åtta timmar.

Med facit i hand har det här varit en riktigt bra dag!
Det hade ju snöat i morse och visst, det är bara ytte pytte men det ligger fortfarande kvar! Det räcker för mig! :o)
Jag har fått en del bra och roliga besked!!! Dagen på jobbet var riktigt rolig! En vinnare är dragen i tävlingen! Jag kommer somna på bra humör!

Hoppas morgondagen blir lika bra den!
Sov gott!

2 kommentarer:

  1. NU blev jag nyfiken på vad det var för bra besked.
    Hmm hur jobbar du i morgon, vi kan väl iallafall sms-skvallra lite haha

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...