söndag 11 december 2011

Tävling i samarbete med MissDee

TÄVLINGEN AVSLUTAD
Det är dags för en tävling igen och den här gången är det i samarbete med MissDee

Så här beskriver MissDee sig själva
Miss Dee är ett svenskt familjeföretag, som drivs och ägs av familjen Nyström, och med kontor och lager i Göteborg, servar vi mode- och inredningsbutiker över hela Europa.

Vi är väldigt stolta över vår design och kvalitet och vill poängtera att alla våra smycken har designats i egen regi av tvillingarna Pia och Eva Nyström.

Smyckena är givetvis fria från nickel, bly och kadmium.
"Jag tävlar hos LindaW om ett armband Bevery Hills från MissDee!
Tävla HÄR du med!"
Alla kan vara med och tävla, oavsett om du har blogg eller inte!
Tävlingsregler:
Motivera varför just DU ska vinna biljetterna
Lämna din motivering i en kommentar.
Länka tävlingen i din blogg eller på facebook!
Glöm inte att lämna din mailadress med din motivering!
Tävlingen avslutas den 16/12 kl.20:00
Du som vinnare måste meddela mig din adress så fort som möjligt, dock senast den 18/12. Vinnaren presenteras här i bloggen samt på facebook så fort tävlingen är avslutad.
Lycka till!

5 kommentarer:

  1. Jag är inte med men jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/december/armband-1612-2.html

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar! :)

    Har tipsat här; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/december/miss-dee-1612-1.html

    Jag skulle så gärna vilja vinna armbandet till mig själv i julklapp, man glömmer så lätt bort att ge sig själv något sen man blev mamma!

    gillar dig på fb, Helene Wiklund

    helenewiklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej, jag är gärna med och tävlar! :D

    1. Gillar på FB (Sandra Li)

    2. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/december/armband-fran-miss-dee-1612.html

    3. Skulle vilja vinna detta till mig själv för att ha på mig det på nyår och känna mig lite extra fin :D Jag älskar armband men skämmer bort mig allt för sällan sedan jag blev mamma :P

    /Sandra
    sandra.li@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag vill ocksa vara med! Har lankat pa bloggen! Detta armbandet ar sa himla snyggt och skulle passa perfekt nar jag antligen ska fa traffa mina finaste svenska vanninor som jag kant sedan bardommen... Ska till Sverige till jul och vi har inte setts pa 3 ar... 9 nya barn har fotts under de aren... Kan ju bli ett pris i en av vara roliga lekar... :0)

    Kramar fran Michigan

    helenaargirakis@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna vara med och tävla om armbandet då det skulle vara assnyggt på nyår tillsammans med den klänning jag har köpt!

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.com/p/2011/12/?link=1323984725

    Epost: jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...