söndag 11 december 2011

Stressig morgon!

Phu säger jag bara!!! Sovit sååå gott i natt fram till jag väcktes halv sju av Malin. Sen kom ungarna upp en efter en.
Det gjorde mig inte så mycket, på så vis fick jag lite tid att sitta här vid datorn innan frukost och dags att susa til jobbet...

Men - tiden har en förmåga att rusa i väg när man hamnar här... Och så även denna gång!

Hoppas ni alla får en härlig tredje advent!!!
Själv ska jag jobba!

Tipsar även om mina två tävlingar. Den första avslutas i kväll och den andra är ny.
Klicka på bilderna för att komma till tävlingarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...