onsdag 30 november 2011

Tävling i samarbete med Disney on Ice

AVSLUTAD TÄVLING!

Jag har fått äran att tävla ut 2 biljetter till

Disney On Ice Princesses & Heroes är en stjärnspäckad
is-show med höga hopp, djärv akrobatik och fantastisk
skridskoåkning. Den lilla älvan Tingeling tar dig med till
de mest spännande ögonblicken i de klassiska Disneysagorna
om Snövit, Askungen, Ariel, Belle, Jasmine och Törnrosa.
För allra första gången får du också se prinsessan Rapunzel och
Tiana på den glittrande isen.

Disney On Ice Princesses & Heroes är en föreställning för
hela familjen med alla dina Disneyfavoriter på isen, is-artister
i världsklass och fantastisk musik som väcker minnen till liv.
"Jag tävlar hos LindaW.se om ett smyckeset Tribeca från Disney on Ice!
Tävla HÄR du med!"

Nu har du chans att vinna 2 st biljetter till Disney On Ice Princesses & Heroes

Motivera varför just DU ska vinna biljetterna
Lämna din motivering i en kommentar.

Du får gärna länka tävlingen i din blogg eller på facebook!

Glöm inte att lämna din mailadress med din motivering!

Tävlingen avslutas den 11/11 kl.19:00

Föreställningen äger rum 5 januari 14.30 i Globen, Stockholm och du som vinnare måste meddela mig din adress senast den 14/12 du kan få hem dina biljetter i tid. Vinnaren presenteras här i bloggen samt på facebook så fort tävlingen är avslutad.

Lycka till!

10 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar om 2 biljetter som jag i så fall tänker ge till min mamma och min brorsson. De träffas inte så ofta då brorsbarnet bara är varannan vecka hos sin pappa. Vore kul om de kunde få en dag ihop.

    Jag har tipsat här

    http://molnboanna.blogg.se/2011/november/disney-on-ice-1111.html

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  2. jag vill vinna då jag vill ge biljetetrna till fina vänner =)

    SvaraRadera
  3. Skulle gärna vilja gå med dottern då jag vet att hon skulle bli överlycklig.
    Vi har inte haft tid med så mycket mamma dotter tid på sistonde så detta skulle vara perfekt :)

    SvaraRadera
  4. Hej hej klart att man är med!

    Jag skulle ge min biljett till Svärmor och så skulle hon få ta med sig min dotter Saga. De skulle nog uppskattas nå så otroligt! =)

    *håller tummarna*

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Jag skulle verkligen behöva mer egentid med min älskade lillasyster som betyder allt för mig. Tyvär har vi glidit ifrån varandra mer och mer, men jag tror att det skulle hjälpa oss lite på vägen att få tillbaka den bra systerskapen vi hade från början!
    Mail: Erika-leijon@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag skulle vilja ge min lillasyster det i julklapp, det skulle bli den bästa julklappen någonsin eftersom hon är tjej och 6 år är hon helt besatt av prinsessorna. Varje kväll ska man läsa om en prinsessa för henne. Det skulle vara så underbart
    att göra henne så lycklig med den julklappen! Det skulle även göra att vi kom varandra närmare!

    Håller tummarna hårt nu!
    KRAM
    (sannafernqvist@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Jag skulle vilja vinna biljetterna för att överraska mina barn med en mysig resa upp till stockholm . mina barn förtjänar verkligen all extra glädje i sina liv efter alla polisförhör mm som mitt galana ex orsakat.

    SvaraRadera
  8. Bland tomtar, troll, prinsessor och svärd,
    snälla tomten - jag önskar mig en dag sagornas värld...

    Om jag vann skulle jag ta med min lilla kusin Vilmer 5 år på en riktig "resa" i sagornas värld. Jag tror knappast det finns en julklapp som han skulle bli gladare för!

    Så nu håller jag tummar och tår
    för att "tomten" kommer tidigt i år...

    Frokenmela@mail.com

    Ps, jag delar på FB !

    SvaraRadera
  9. Jag är med och tävlar!
    Jag vill verkligen vinna så jag kan ta med min fina Meja och få lite egentid med henne. Hon är i sån känslig period just nu så jag hoppas kunna ge henne lite extra mys. En dag tillsammans hade gjort oss båda gott! Vilket vi inte är så bortskämda med tyvärr. Hon hade älskat att gå och titta på prinsessor på is! :-D
    Nu håller jag tummar och tår så vi kan få lite tjejmys jag och min lilla prinsessa!

    Kram och jag delar på FB och på bloggen!

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna vinna för att kunna unna de stora grabbarna något på egen hand. Antingen får de åka med mig eller med Conny - men så att de liksom får nånting SJÄLVA - utan alla småbröderna ;)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/december/lindaw.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...