tisdag 27 december 2011

Läkarens ordination...

Efter lång väntan fick jag komma in till läkaren. Han konstaterade att det onda kommer från ryggen och att en bidragande orsak är min överrörlighet.
Jag fick order om att gå till en sjukgymnast, äta lite starkare värktabletter och en sjukskrivning på tio dagar.
Imorn ska jag boka tid hos sjukgymnasten, idag hann jag inte under deras telefontid.

Nu har jag bänkat mig i soffan. Det känns i knät att jag varit i farten idag så jag blir nog kvar här till det är dags för sängen...

3 kommentarer:

  1. Kramar från en annan överrörlig!!

    Nu sitter vi överrörliga här med värk lite här och där... medan alla de som var stela är friska som nötkärnor ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Andrea - <3

    Ewa - Ja du... Ibland undrar man bara vad närta krämpa ska bli...
    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...