onsdag 28 december 2011

Att ta det lugnt...

Ja, jo, jag är ju hemma för att jag har ont och ska ta det lugnt. Men dom där pillerna doktorn tyckte jag skulle ta tog nog bort lite för mycket av det onda. Och med tre barn på fritids och dagis så fick jag lite energi över!

Så nu bor tjejerna numera i det stora rummet och grabbarna i det lilla. Jag är nöjd, även om det är en massa plock kvar. Och garderoberna... Men det är snabbt fixat med ungarnas hjälp imorn. :-)

Och ja, jag har haft hjälp av maken. ;-)

Ni får se bättre bilder när allt är klart! :-)

4 kommentarer:

  1. Älskade gullevännen, var rädd om dig!!

    Och tack för dina <3 i min blogg.

    Bamsekram

    SvaraRadera
  2. Vad är det där för övermänsklighet? Byta rum på en dag?! Herregud. Skulle ta mig evigheter att organisera om och jag har bara 1 barn. Haha.

    SvaraRadera
  3. Men hjärtat.... lyssna på doktorn!!!!!

    SvaraRadera
  4. Ewa - Kramar!!! och jo., jag tar hand om mig!

    alfvan - Hihi... Det var inte så avancerat. Sängarna möblerades om på plats (dom har likadana i olika nivå) och det var inte så mycket möbler som bytte plats heller. :o)

    Fnulan - jaaaaaaaa! <3

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...