tisdag 27 december 2011

Konstig vinter...

Ja, vi har en väldigt konstig vinter. +10 grader, om inte mer, och varma vindar... Lägg till lite sol och vi har det ganska bra. Men det är ju inte vinter... Jag vill ha vinter och snö och kyla!!! :-)

Jag har fått frågor vad jag har gjort med mitt värkande ben. Jag vet inte. Först trodde jag att jag hade träningsvärk eller hade sträckt ljumsken på nåt vis på jobbet.
Idag gör det inte lika ont i ljumsken längre men mitt knä värker desto mer. Har svårt att sitta vettigt utan att få ont, jag vaknar av värk på nätterna...

Just nu sitter jag och väntar på min tid hos läkaren för att förhoppningsvis få nåt svar...

4 kommentarer:

  1. Jag minns att du hade problem med ljumsken tidigare också. Var det under graviditeten med Malin eller var det innan?
    Hoppas att det löser sig snart iallafall.

    SvaraRadera
  2. Ja det är verkligen konstigt. Och jag som köpte en pulka till sonen. :(
    Kram och god fortsättning om jag missat det. :)

    SvaraRadera
  3. Martina - hmm.. Minns men inte när och varför...

    Tania - jaaaa!

    Ann-Sofie - Trist på pulkan. Hoppas det kommer snö snart!!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...