måndag 26 december 2011

Vår jul

Det ekar lite tomt i bloggen, jag vet.
Dels har vi haft fullt upp att fira jul, dels har jag fortfarande lika förbaskat ont i benet - om inte mer, vilket stjäl en väldans massa energi.

Julafton blev jättebra. Mina föräldrar och min mormor kom och vi åt ett gott julbord till lunch. Det bästa betyget fick min sillsallad. Mormor sa att den smakade lika gott som den hennes mamma gjorde!!! Den kommentaren värmde!!!

Det blev fika, godis och glögg till Kalle Anka. Därefter var det julklappsutdelning och jag tror minsann vi lyckades riktigt bra i år! Största hiten var nog wii-spelet från barnens mormor och morfar.
Vi har haft lite att göra nu. ;-)

Igår var vi mest bara hemma och tog det lugnt, så även idag. Vi har provat lite andra spel som fanns i klapparna och har sett på en massa film. Haft det riktigt bra!

Dock längtar jag till imorn bitti så jag kan ringa läkaren. Det är inte kul med benet längre och jag har levt på alvedon hela helgen.

Hoppas alla ni andra har haft en härlig julhelg!
Synd bara att snön regnade bort innan...

4 kommentarer:

  1. vad trist med benet =( är det för att du står så mkt på jobbet...? julafton låter perfekt! kram

    SvaraRadera
  2. Vad härligt! God fortsättning och vad fin gran! :)
    Önskar vi hade en i år men det får bli nästa.
    Jag har missat men vad är det som hänt med benet?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Men usch, vad har du gjort med benet? Vad trist när det ska förstöra helgen sådär med värk.

    God fortsättning vännen. Kram fina

    SvaraRadera
  4. Linda - vi hade det verkligen jättebra! Och ja, jobbigt med benet!

    Ann-Sofie - Tack detsamma! Och tack! Är riktigt nöjd i år!

    Marie-Louise - tack detsamma!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...