torsdag 29 december 2011

Dagens projekt!

Eftersom barnen lät mig sova nästan fram till sju har jag vaknat ganska utvilad och framför allt på bra humör!!!

Den just nu överfulla tvättkorgen står på dagens schema! Den ska i alla fall halveras...

Dessutom ska vi skifta garderober för barnen. Men det går snabbt, dom har ju korgställningar som bara är att flytta på.

Sen är det mest småplock som barnen själva får göra.
Kan säga att jag är supernöjd med omflyttningen här hemma!
Dock medförde det att jag började längta efter att få ta bort julgranen och få lite mer ordning i vardagsrummet. Men det får bli nästa veckas projekt.

Jo, och så måste jag besluta mig klart för hur nyårsmiddagen ska se ut. Kan ju inte fundera i all evighet. ;-)

2 kommentarer:

  1. Varmkorv med bröd funkar väl alltid (för barnen alltså hehe)

    SvaraRadera
  2. Blir lite mer avancerat än så. ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...