söndag 27 november 2011

Inspirationen flödade!

Blev så inspirerad av alla andra som piffade till sina bloggar idag och nöjde mig inte med snön och ny header utan det fick bli en helt ny bakgrund med! Och jag är såååå nöjd!!!

Nu ligger tre monster, den fjärde är på väg. Så fort även han ligger ska jag plocka fram lite gottis, känner ett stort behov av det ikväll.

Måste bara ta bort lite nagellack först.. Det är den biten som gör mitt jobb lite trist, att jag inte får ha nagellack eller mina egna kläder... Men, men... Det blir bra ändå!

9 kommentarer:

  1. tänk på att du slipper slita på dina egna kläder... jag har barnsnor och kladd varje dag, och färg som inte går bort typ

    SvaraRadera
  2. Lycka till på jobbet imorgon:)..

    SvaraRadera
  3. Så fint du har fått det! Duktig du är! <3

    SvaraRadera
  4. Linda - ibland är det värt slitaget. Kläderna vi har inte är inte dom bekvämaste...

    Virre - tack!

    Jessica - Tack!!! ♥

    SvaraRadera
  5. Lycka till i morgon vännen!! Och vi syns på kvällen. En perfekt avslutning på första jobbdagen tycker du inte?! ;-)

    SvaraRadera
  6. Spännande med jobbdags! Och jag gillar den juliga känslan här inne. Själv förstår jag mig inte på något sånt piff,så det får vara som det är! :)

    SvaraRadera
  7. Sidan blev kanonbra. Och ett stort lycka till i morgon!

    SvaraRadera
  8. Gud så fint du har fixat till din blogg :)

    SvaraRadera
  9. Martina - ja, det är verkligen perfekt!

    Alfvan - jag gillar både att pyssla jul och att vara kreativ med datorn så det är lätt att fixa om. :-)

    Lilith - tack!!! :-)

    Ewa - tack!!! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...