måndag 28 november 2011

Dags att jobba...


Äntligen är natten över!
Hade supersvårt att somna igår och har sovit halvdant i natt. Lägg sen på att Malin väckte mig tidigt...
Fördelen med att vakna tidigt är att jag får lite mer tid på mig. Ska hinna duscha och packa väskan. Måste ha med mig kläder och kamera till kvällens spotting... Vi ska vara på Gondolens tak om jag förstått det hela rätt så jag vill nog klä mig lite finare då än när jag åker till jobbet... :-)
Nä, har inte tid med det här nu. Dags att sätta fart!

3 kommentarer:

  1. Har läst mer och mer om Spotandtell. Men vill du berätta mera för mig?? :)

    Jobbar du på M? Hoppas du fått en bra start på veckan iaf! :)

    Kram!♥

    SvaraRadera
  2. Lilith - Tack!

    Ann-Sofie - Det kommer ett inlägg!
    Och yups, sen alldeles för många år tillbaka. ;o) Och tack detsamma!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...