söndag 27 november 2011

Bilar, glögg och bloggfix.

Idag har vi en ganska lugn dag hemma. Det är ingen som vill gå ut då det har regnat och stormblåst mest hela dagen. Istället har det ritats en del av barnen medan jag tittade på tv en sväng och på eftermiddagen medan Malin sov middag åt vi andra glass och kikade på Bilar 2. Jag och Tony fick ett varsit glas glögg dessutom.

Jag har dessutom fixat lite med bloggen. Ändrat på headern och lite småfix.

Just nu doftar det gott av pastasåsen min underbara make lagar. Så jag kanske borde gå och duka... ;o)

2 kommentarer:

  1. Hoppas den smakade lika bra som den doftade,,Va julfin Bloggen här blivit Blir exytra kul att kika in liksom:) Ha en fortsatt trevlig advent!!

    SvaraRadera
  2. Maten smakade jättegott!
    Och tack!!!! :o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...