onsdag 16 november 2011

Egotid!


Dagen idag susade förbi i en rasande fart.
Var förbi hos Camilla en sväng efter att jag hade lämnat tjejerna på dagis.
Fick samtal jag väntat på med information som var både positiv och mindre positiv. Tog tag i saken och vet nu att om nåt mer strular så har jag backup. Skönt!
Där försvann hela förmiddagen och vips var det dags att hämta tjejerna. Det går superbra för Malin och även Emilia har anpassat sig bra till att lillasyster är på plats.
Maken och jag kokade kalops tillsammans och vi blev nog en kock för mycket. Det blev en väldigt god köttgryta men kalopssmaken var på rymmen. ;-)
Nu sitter jag och fördriver tid. Om 40 minuter ska jag på bio och se Breaking Dawn, fjärde delen i Twilightsagan. Det värsta är att sista delen har premiär först nästa år.
Med mig på plats är det några få mammor, nån enstaka pappa och en hel bunt fjortisar. Lite kul är att det är en hel del killar med.
Jag har min underbara make att tacka att jag sitter här och känner mig gammal istället för att ladda inför en kväll med Grey's anatomy. <3

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en trevlig kväll och att filem e bra:)!
    Kul att det går bra för den lilla också:)!

    SvaraRadera
  2. Hoppas du uppskattade filmen. Jag har inte alls fastnat helt för dessa filmer. Har inte sett någon på bio och kommer inte göra heller.
    Inväntar andra filmer som är på g nästa år :)

    Ha en härlig torsdag nu Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas filmen var bra. Vad skönt med lite egentid :) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...