torsdag 17 november 2011

Vad hände?


Ops... Undrars vad jag gjorde av inlägget som skulle skrivas i morse. Var helt bombsäker på att jag faktiskt knåpade ihop ett kort inlägg men om jag tänker efter gick jag nog och åt frukost istället... ;o)

Och efter frukosten strök jag gardiner till ungarnas rum. Känns bra att börja få det gjort äntligen. Resten får jag ta när jag har hämtat hem tjejerna för hittills har jag inte hunnit med det.

Var en sväng hos Camilla i morse och serverades såååå god saffransbutterkaka!!!

Klockan var över lunchtid innan jag var hemma och ja, sen dess har jag inte gjort så mycket. ;o) Fast det är skönt att få såna här dagar när man inte har en massa måsten!

Just nu strålar solen in, så jag får nog stryka det där sista jag skrev om måsten... Det måste dammsugas!! Får sätta maken på det sen. ;o)

2 kommentarer:

  1. Finns bara 2 måsten i livet. Alla MÅSTE dö och alla måste göra VAL. Du väljer att damsuga. ;)
    //Lena

    SvaraRadera
  2. Gud va gott de ser ut:) nu blir jag vrål hungrig:)!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...