onsdag 16 november 2011

Positiv pepping!

Går fortfarande runt och är lite irriterad... Svar som jag förväntat mig som uteblev. Det ena ett ganska viktigt svar men nä, inget svar... Suck!

Har i alla fall gett mig sjutton på att dagen ska bli bra idag!

Igår hann jag tvätta mig genom halva tvättberget och tänkte fortsätta med resten idag... Dessutom står gardinskifte i alla fönster på dagens schema! Eftersom snön fortsätter att lysa med sin frånvaro så åker alla julgardiner upp idag. Är ju ändå bara 1,5 vecka kvar i alla fall... Och jag vill ha med mys!!!

Och nä, ni behöver inte oroa er, adventsbelysningen väntar till nästa helg! ;o)
Jag har lite svårt att fatta att det bara är 1,5 vecka kvar till första advent.. En månad till jul. 1,5 vecka till jag börjar jobba!
Shit, var tar tiden vägen?!?
Och appropå tid, dags att susa i väg till dagis så tjejerna kommer i tid. :o)

1 kommentar:

  1. Oj det var mig tidigt!:) Med gardiner asså. ;)

    Fan vad bra att du sa det, måste snart förbereda sambon för at dyka i källaren efter julgrejerna. Hmm ska man ha gran i år. =/ Har aldrig haft det sen jag flyttade hemifrån.
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...