måndag 24 oktober 2011

Måndagslistan ♥

Det var ett tag sen jag skrev en måndagslista men jag kände att det var dags idag!
I dag måndag är jag glad för att
- hösten är så otroligt vacker ute!
- trots dåligt stegande under helgen så var veckan totalt riktigt bra!
- helgmonstren är bort för den här gången och det har varit en lugn kväll.
- jag har lite skojs inplanerat i veckan. Playdates, fikadates och så Twilight Fan Event.
- mina naglar verkar börja må bättre igen. ;o)
- att blodprovet som togs på Malin idag gick jättebra!
- jag har sådana underbara barn och en sån underbar make!! ♥♥♥

Tanken är att listan ska peppa inför kommande vecka och det är JennyN som ligger bakom. Mina andra måndagslistor hittar du här.
Gör en lista du med vetja. Vad är du glad för den här veckan?

1 kommentar:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...