måndag 24 oktober 2011

Att fördriva tid...

Har en stund kvar till nästa skifte i tvättstugan och kände inte för att gå upp på en gång. Hade egentligen velat gå en promenad men just i kväll känns det inte lockande att gå ensam i mörkret. Så vad gör man?

På med musik i mobilen, som får ligga i bh'n och sen stegar jag mig fram i källargången. Den sträcker sig under hela huset så det blir några steg.

Fast misstänker att ordföranden i hyresgästföreningen undrade vad jag höll på med när han passerade. ;-)

3 kommentarer:

  1. Du skulle ha sagt att utan träningslokal i området så måste man ju göra det bästa av situationen :-)
    Här har vi pingislokal tydligen...undrar vart den ligger (undrar jag efter att ha bott här i området i över 12 år...)

    SvaraRadera
  2. Kunde ju inte riktigt skylla på det, finns en på gården där uppe... ;o)
    HFG-ordföranden kom tillbaka ett varv till så jag gav upp och satte mig här en sväng...

    Tänkte hinna några varv till innan csi. ;o)

    SvaraRadera
  3. Men vad bra, alla steg är bra :)
    Jag gick fram och tillbaka på t-bane perongen idag när jag väntade på tunnelbanan... Men endå stannade stegräknaren på så lite steg :(

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...