söndag 25 september 2011

Middag på katten Gustafs vis!

Maken och jag konstaterade imorse att det fick bli köttfärs till middag. Han pratade om köttfärssås och spagetti.

Medan han och Emilia var och hjälpte hans syster, Sebastian var på rymmen och Oskar var hos en kompis passade jag istället på och gjorde en lasagne.

Dom som känner mig vet att det är lite förvånande för att vara jag. I alla fall numer. För till 90% lagar maken maten och när jag väl lagar blir det ofta lätt mat.

Då känns det dessutom lite kul att slå på stort ibland! :-)

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen, ser den likadan ut nu att mittfältet blir mindre? :(

    SvaraRadera
  2. Mmmm gott!!
    Nu har jag flyttat min blogg, kolla gärna in den nya! http://brittabloggar.se/

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...