måndag 26 september 2011

Trött morgon

Frukosten är precis avklarad. I allt annat än lugn och ro. Så nu sitter jag kvar här, ensam, vid bordet och njuter av tystnad och te. ;-)

Blev väckt före väckarklockan idag. Både av Emilia och Malin. Vid olika tidpunkter. Så jag är lite seg nu.
Men jag piggas upp av att vi plockade helt rent här hemma igår kväll. Känns så himla bra att börja dagen då.

Idag blir det nog en lugn dag. Maken ska få sig en klippning och jag tänkte passa på att gå i affären samtidigt. Kanske kika på nya skor... ;-)

I övrigt blir det nog en lugn dag här. Gör du nåt roligt idag?

4 kommentarer:

  1. Är det du som ska klippa honom ;-)

    SvaraRadera
  2. hehe... Nä, jag klipper bara till. *fniss*

    SvaraRadera
  3. Aha. Där ser man. Här köper vi ofta ICAs egna som sagt. Men vi kikar ofta kilopriserna vi med och jag vet flera ggr att det är precis som du säger :)

    SvaraRadera
  4. Jag tycker det är lite vilseledande marknadsförning... ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...