lördag 24 september 2011

En massa Skrot och mysmatchen

Hmm... Skrev ett blogginlägg imorse men det verkar inte ha skickats iväg... Får gå på inläggsjakt sen. ;o)

Jag vaknade först av alla imorse. Lite panikartat först, klockan hade ju inte ringt men så kom jag på att det är lördag och slappnade av.
Efter frukost åkte i vi iväg för lite shopping. Skönt att få det gjort redan på förmiddagen.

Efter lunch kom Skrotmamman och Skrotbarnen på besök.Det var alldeles för länge sen vi träffades måste jag säga! Flera timmar lek inne och ute senare var det tyvärr dags att tacka för den här gången...

Middagen är avklarad och ungarna är kastade i säng. Eller - tre av fyra är det. En huvudvärk har smugit sig på under dagen och mer och mer känns det som en sån där rejäl förkylningshuvudvärk! Dessutom har jag sista timmen börjat känna av en öm hals... Hmm... Inte vad jag planerat direkt...

Om en stund ska jag bänka mig i soffan och kika på film och provsmaka två av olw's mysmatchen-chips. Idag testar vi Kebabdrömmen och Sourcream & Italian cheese ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...