torsdag 22 september 2011

Barnshopping.se bloggmingel!

Så var vi då på Barnshopping.se's bloggmingel igår kväll!
Jag tog med mig Sofia, vi mötte upp Martina och Lindisen dök till slut upp hon med. ;o)
Även Bettan och hennes kompis Malin (rätta mig om jag minns fel) var där.
Det bjöds på rött bubbel och jodå, jag hann med några glas. Mums!
Dessutom hade flera av utställarna gotteskålar på sina bort och nä, jag ville inte låta bli. Gott som bara den! :o)
Det bjöds även på supermumsiga snittar i olika varianter! 
Sån här fin Tassimo-maskin kunde man vinna men inte sjutton gjorde jag det. Och jag som tyckte att jag hade en så bra motivering. :-S ;o)
God varm choklad serverades! 
Britta, Sofia och jag 
Martina som flirtade hej vilt med kameran denna kväll. :-P 
Söt Alfvan som jag brukar vinka till när jag är ute och åker båt. :o) 
Och nä, jag kunde inte låta bli. Jag ville ju så klart ha en bild ihop med härliga Mirka!

Förutom bubbel och snittar bjöds det på modevisning, olika företag som var där och pratade om sitt och ett härligt mingel!
För det var inte bara dom mammmorna som kom med på bild som jag sprang på, pratade med en hel rad andra mammor med!

Goodiebagen då?
Härlig!!!




Dock måste jag säga att det är lite tråkigt med goodiebags'en, inte bara den här utan typ alla jag har fått, att det bara ligger nappar och nappflaskor för nyfödda i dom. Det är så kort tid man har dessa och vore det då inte bättre om det ligger tex en +6månadersnapp i påsen istället så att man provar den och köper den på nytt. Jag har många gånger hittat nya produkter just på det viset.

Men som sagt, i övrigt var det en riktigt härlig full goddiebag!!!!

3 kommentarer:

  1. Haha den där Toffelgubben från Crocs hamnade väl i rätt familj alltså!!

    Och vaddå flörar med kameran... Jag såg ju att du stod och tjyvfotade mig lite från sidan så jag kunde inte låta bli att smila upp mig ju haha

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...