onsdag 21 september 2011

Bloggmingel nästa

Nu har jag piffat till mig! Med lite hjälp från maken och barnens kusin blev det nog bra. ;-)

Det blev inga nya skor idag, däremot ett par som knappt är använda. Ett par pumps med kilklack.
Dom satt tydligen bra så jag litar på dom andra. ;-)

Återstår att se om det blir skavsår, för jag tog inte med några ombytesskor. ;-)

Nu sitter jag på bussen. I Västerhaninge möter Sofia upp och i Älvsjö Linda och Martina. Vi ska på barnshopping.se's stora bloggeventet! Ska bli riktigt roligt. Vet några till som kommer, både kända och okända ansikten. ;-)

4 kommentarer:

  1. nog för att du alltid är vacker iaf men shit vilket skillnad! värsta hot mama!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Hej!
    Var tvungen att kika in på din blogg efter pratstunden på minglet :-)

    Tack för en trevlig pratstund

    SvaraRadera
  3. Snygg du va i håret!!!__::

    SvaraRadera
  4. Jag äslkar din nya frisyr. Du är superfin i den :)
    Lite sugen blir jag allt på att klippa mig likadant. Har ju haft sådan frisyr för men börjar tycka det är smidigt att kunna slänga upp håret i en toffs ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...