måndag 22 augusti 2011

Suck och snaaaaart!!!!

Jag har tydligen ett inlägg kvar i bloggerappen i mobilen... Telia strulade med sitt nät på eftermiddagen och eftersom inlägget inte finns här måste det finnas i mobilen... Jaja... Ska väl orka posta det sen. ;o)

Vet ni, vet ni vad? På lördag smäller det!!!! Då är det den stora dagen!!! Vilken dag? Ja, men det är ju då mammabloggkryssningen är!!!!
Som jag har längtat!!!!
Hittat en vettig väska att packa i idag också! Känns super. Speciellt som att min dag börjar mååååånga timmar innan vi ska samlas vid färjan. Jag ska på kalas och snusa nykläckt bebis först vilket betyder att jag måste släpa runt på väskan över halva stan...

Men det kommer det vara värt! För jag ska få ett helt dygn för bara mig själv!!!!

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att dom var så lika :D

    Kul att du gillade bilderna, det gäller att dokumentera såna där stora dagar :) Snart ses vi på kryssningen btw! :D

    SvaraRadera
  2. Bra där, nu gav du mig ett nytt problem... Hm, det där med väska har jag inte ens haft en tanke på ju!
    Blir till att gå ner och rumla runt i förrådet imorgon då känner jag...
    Och får man snusa bebis är det värt att släpa runt stan! ;)

    SvaraRadera
  3. härligt.. hadfe medn velat åka på det men jag blir åksjuk haha

    SvaraRadera
  4. Sophie - Ja, dom var ju så väldigt lika! :o)
    Och ja, det är ju så kul att titta tillbaka sen.
    Ja, det ska bli kul att träffas!!!

    alfvan - hihi... Och jag hade totalt missat att du ska med!!!

    maria - mä, va trist! det finns ju tabletter... ;o)

    SvaraRadera
  5. Hur stor väska ska man ta med egentligen....för tänk om man vinner något och tänk om Goodiebagen är tung. Kan ju vara skönt att stuva ner det i väskan på vägen hem menar jag haha
    Tror jag tar en av de stora stora väskorna som vi hade till USA minsann...
    (Fniss)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...