torsdag 25 augusti 2011

Lookibooki - världspremiär!

Jag har i kväll varit på Ulla Winbladh för att vara med om
världspremiären av Lookibooki!
Skugge&co höll i hela eventet där det serverades bubbel, väldigt smaskiga snittar och en massa mingel.
Och ja, mingel blev det då jag började med att springa på Anna som ligger bakom bloggen Apan satt i granen. Dessutom var Bambi där men det blev inte att jag pratade med henne då. Får ta igen det i helgen på kryssningen. ;o) Istället blev det lite prat med Emma-Lou som jag faktiskt träffade när vi var i Skedvistrand i juni.

Bild lånad från Cawa Media
Mitt upp i allt såg jag dessutom en annan kvinna som jag kände igen så otroligt mycket. Till slut var jag tvungen att gå fram och fråga vem hon var och hon svarade först med att hon kände igen mig med. Men näe, vi lyckades inte hitta nån gemensam nämnare... Men trevligt var det i alla fall!




Lookibooki då? Jo, det är ett alldeles nytt format på pekbok! Man går in på deras hemsida, väljer färg och utseende på boken, laddar upp sina egna bilder, lägger till texter och klickar sen hem boken. Så otroligt rolig idé!
Det går ju att göra dessa böcker i alla möjliga tänkbara varianter och det måste ju inte bara vara till barn. :o)

I goodiebagen var det med presentkort på att gå göra en egen Lookibooki pekbok så det ska bli nästa veckas stora projekt!



 Bilder lånade från Lokkibooki's hemsida

5 kommentarer:

  1. Snittarna var ju bara för goda. Åt en av varje och lite till. :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det var himla synd att jag inte kunde gå när jag blev bjuden på ett så roligt event men men häcken gör väl inte ont för evigt så en annan gång...

    SvaraRadera
  3. Åh, jag var också där! Såg inte dig!

    SvaraRadera
  4. Snittarna var guld! Jag ska också göra en Lookibooki till min brorsdotter! Lägg upp bilder när du fått hem din pekbok, kul att se vad andra gör också! :) Ha det fint! KRAM!

    SvaraRadera
  5. Tack för att du kom och vad roligt att du gillar Lookibooki!

    Kram Kim

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...