torsdag 25 augusti 2011

stackars barn...

Det tycker i alla fall mina barn. Att det är synd om dom.

Inte nog med att jag var i väg på en väldigt lyckad bokklubb igår, jag har dessutom lämnat dom med faderskapet idag igen!

Emilia tyckte nog att världen gick under, så imorn ska vi mysa lite extra.


Ikväll då? Har inte full koll på läget just nu om jag ska vara helt ärlig... Jag är medbjuden av Martina att gå på ett releaseparty för en ny pekbok - Lookibooki - på Ulla Winblad på Djurgården. Ungefär där tar min koll slut...

Men jag lovar att dela med mig bättre imorn! :-)


Dagen annars idag? Jo, vi har farit runt i Nynäs en del. Inget speciellt. Haft lite (mycket) strul med att ladda hem bloggerdroid igen... Råkade radera den på väg hem igår... ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...