tisdag 30 augusti 2011

Ja, men jag vet....

Jag har full koll på att jag inte har bloggat kryssningen ännu... Men - det kommer! Bara inte direkt nu! Alla bilder är kvar i kameran fortfarande. Inte för att dom är så många men i alla fall...

Igår var det skönt att bara vara en hel dag. Börjar dessutom känna av en förkylning... Idag ska jag iväg till Erika en sväng. Lite fika och dessutom fanns det nån påse med kläder till Malin. Me likes! :o)

I kväll ska vi pussla i hop så jag kan gå på föräldrarmöte på dagis samtidigt som grabbarna har scouter. Men det blir nog bra. ;o)
bild lånad från google

3 kommentarer:

  1. hejsan =) vilken jätte fin blogg du har =) hit kommer jag flera ggr och hälsar på =) Hoppas du får en super bra dag. kram

    SvaraRadera
  2. Skriv inlägget när du orkar :) Såg i alla fall ut som ni hade en underbar kryssning. Kram

    SvaraRadera
  3. Och kom ihåg att skicka korten till mig också....på en gång sa vi va? ;-)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...