torsdag 1 september 2011

Skäms ju lite...

Jo, men asså jag vet. Jag har lovat ett långt inlägg om kryssningen. JA! Och det är dåligt med uppdatering överlag. Jag vet! Men jag har bara inte haft varken ro, lust eller ork att göra nåt dom sista dagarna.

Jag har heller inte missat alla fina kommentarer som jag har fått och det kommer svar på dom med!

Däremot har jag faktiskt plockat och rensat lite här hemma. Fick hem ett STORT lass med kläder som har rensats igenom och plockats undan. Det tog sin lilla tid. Och jo, jag har spenderat en del dötid vid datorn med. Men jag får vara en sån där tråkbloggare ett tag känner jag. ;o)

Måste ju berätta med, tror jag har missat, att Malin numera räknas till skaran av mänskligheten som går på två ben! Det tog drygt en vecka med stapplande steg innan hon helt släppte taget. Problemet nu är bara att hon skulle vilja kunna springa. ;o)
Dessutom har den lilla damen fått bli stor på alla sätt och vis nu, för även babyskyddet i bilen är utbytt mot en större stol! Min lilla bebis är verkligen stor nu!!!!



2 kommentarer:

  1. Ja visst går tiden fort!! Både på gott och ont!!
    Bilstolar ja!? Hur har ni gjort när har ni vänt era barn framåt?!
    Kontra bältestol kontra enkel kudde!!?

    SvaraRadera
  2. Emilia fick byta från bakåtvänd stol till bältesstol (heter det så?) nu. Hon blev bara glad att få byta. Sebastian fick enbart kudde nu och så fick Emilia hans stol.
    För oss har det Inte varit några problem att byta.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...