måndag 29 augusti 2011

Småbarnsmamman åker Mammabloggkryssningen

Eftersom mitt inlägg igår morse inte ville postas då bjuder jag på det nu istället. :-)

Gomorron! Här har ni småbarnsmamman som inte kan sova. Eller, jag hade svårt att sova i natt av nån konstig anledning. Nu hade jag kunnat sova en stund till men tänker hellre lägga tiden på att gå ner till frukostbuffén i stället. ;-)

Gårdagen? Super! Snusade lite bebis hos Erika medan jag grattade henne. Startade ju med kalas.

Vi samlades sen upp vid Birkaterminalen, 70 glada mammabloggare!

Mingel på beachen med STOR goodie bag och efter ett par timmar en gemensam middag med prisutdelning. Där ingen gick hem tomhänt!!!

Klockan var över elva innan middagen var klar, småbarnsmammorna i den här hytten drack varsin inte allt för god drink och gick sen till hytten. Klockan hann bli över två innan jag sa gonatt och det känns nu. ;-)

Men som sagt, nu kallar frukosten!!!

5 kommentarer:

  1. Två? Var ni vakna utan mig? Eller tänker du finsk tid nu? Jag somnade då som en stock jag. Och min drink var rätt god tycker jag = sockerråtta.

    SvaraRadera
  2. Thihi! Finsk tid och ja, vi var vakna utan dig. ;o)
    Asså, minus sockret hade den varit jättegod men den var verkligen för söt! :o)

    SvaraRadera
  3. Men jisses, tack för miffobilden i bakgrunden.. :D Och vad gäller drinken gick vi också bet. Jag hade gärna sett en strawberry daiquiri i min hand (alkoholfri då givetvis, men njae...)

    SvaraRadera
  4. Snygg mössa:) Jag har en likadan me and i va??!!
    Va bra att du hade trevligt själv landade man på arlanda efter en vecka på mallis på lördag morgon klockan sex..så lite trött här med:)

    SvaraRadera
  5. Det var helt underbart att få komma hem. De behövde vi! =)
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...