tisdag 9 augusti 2011

Det packas för fullt här...

Ja, precis som rubriken säger, det packas för fullt här. Det är barnen som packar. Var dom ska vet jag inte. Dom campar inne i tjejernas rum. ;o)

Fick lite sovmorgon idag. Igen. Skönt. Emilia vaknade först, före åtta, när vet jag inte rikigt. Dom andra tre vaknde framåt halv nio. Skönt!

Själv vaknade jag första gången redan vid sextiden i morse av att regnet riktigt vräkte ner mot balkongen. Det dånade så jag nästan fick svårt att somna om...

Dagen idag blir nog lugn. Blir det uppehåll ska vi testa att cykla tillsammans allihopa. Fadern i huset måste bara laga lite punkteringar först... Och Emilia ska dessutom få prova att cykla på sin stora cykel. Jag tror den fortfarande är lite för stor men prova kan man ju alltid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...