tisdag 9 augusti 2011

Till salu

 Brio Mjuklift
pris: 250:-
En äldre modell på mjuklift använd endast ett fåtal gånger.
Superfint skick!
Det går att ta ur träskivan i botten och använda den som åkpåse istället.

pris: 650:-
Bärsele med stöd för ryggen. Lätt att knäppa och knäppa upp.
Passar barnet från allra första början.

pris: 150:-
Den äldre modellen av BabyBjörns bärsele.
Ergonomisk för barnet.
Tryckknappar för att knäppa ihop den.
Sparsamt använd, väldigt fint skick!!

 
Allting är rentvättat och fräscht när det säljs!!!
Maila på w.linda @ telia.com eller
lämna meddelande under inlägget!

3 kommentarer:

  1. Söt blogg du har :-)
    Skulle bli superglad om just du kolla in i min internetshop.

    www.Gniztra.com

    Finns fake piercings,smycken,smink ja allt en tjej behöver:-)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Tack söta du!

    Just nu har jag några chafförer som kan skjutsa mej och hämta saker, CREW-tjejerna ska hjälpa mej med att packa påsarna, ena tjejens man har stor "lastbil" och ska köra oss till båten. :)

    SvaraRadera
  3. Jag har en likadan lekbåge, men min står det BRIO på. Jättefin!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...