onsdag 20 juli 2011

Växlande molnighet och cykelplaner

Gomorron!
Idag fick vi sovmorgon. Jag vaknade först vid tio i åtta, när Emilia kom upptassande. Resterande familj har vaknat under halvtimmen som hunnit passera. En bra start på dagen!

Malin har sovit bra i sängen igen och vi fick lyfta ner henne när hon vaknade. :-)

Vädret ska tydligen bli växlande idag fast just nu är det solen som leder.
Planer för dagen? Dammsuga, handla och packa lite.
Oskar vill att vi ska cykla allihopa så vi (Tony) ska få se över alla cyklar och cykelstolen om vi kan få till nåt. ;-)

Jag tänkte nog passa på och vara ute en del för imorn ska det tydligen vara regnrusk hela dagen... Innan fredagen kommer med strålande solsken!!!
Sorry Linda, jag vet att du inte vill höra om regn nu...

Regnrusket kommer väl inte göra allt för mycket, vi ska ju vara inne och kalasa hela dagen. Malin fyller ju år. ;-)

Vad gör ni andra för skoj idag?

3 kommentarer:

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...