tisdag 19 juli 2011

Nöjd stor liten tjej!

Idag har det varit riktigt somrigt och vi har haft det jättehärligt!!!
Även kvällen har varit lugn här. Jag har fixat klart med ungarnas rum. Tror jag är helt nöjd nu. ;o)
Fick till några halvdanna bilder på tjejernas rum...


 Dom första två bilderna är tagna från dörröppningen, den sista ungefär vid spisen åt andra hållet. Det fick bli en liten skrivbordshörna som ska rensas klart och sen ska det upp en affisch på väggen med.

Emilia sover i översängen och Malins växasäng fick flytta in under. Liten dockvrå finns vid fotändan på Malins säng.
En överbliven båtdyna fick agera soffa som Emilia så fint sa. ;o)

Malin var väldigt nöjd!

Och hur det gick att flytta Malin till växasängen från spjälsängen?
Bara bra! Hon har nu somnat två kvällar och en middagslur i sin nya säng alldeles utan problem. Än så länge har hon inte kommit på hur hon ska ta sig ur sängen så när hon vaknar sitter hon kvar. Så väldans smidigt. Återstår bara att se hur lång tid det tar för henne att lära sig det momentet... Inte allt för lång skulle jag tro med tre hjälpsamma syskon. ;o)


Nä, nu ska jag föra över lite bilder till bilddagboken/dayviews och sen få mig lite egotid. Om grabbarna kan somna nån gång. Tony är på rymmen så idag är fjärrkontrollen min... Och jag har hittat en ny bok. ;o)

4 kommentarer:

  1. Så stor hon blivit malin va mysigt det såg ut i tjejernas rum speciellt sängen skulle vilja fixa i cazpers rum så de även kan passa cazzi men vet inte hur jsg ska börja

    SvaraRadera
  2. Ja, hon börjar bli stor nu!!! Och jag kommer gärna över om du vill ha lite tips och idéer. :o)

    SvaraRadera
  3. Gärna skulle verkligen behövas men rummet e tyvär litet funderas på att ge dom vårat rum kanske vore jätte bra om du ville hjälpa

    SvaraRadera
  4. Ja du, det är svårt det där med stort eller litet rum... Vi gav grabbarna det stora när dom var små. Sen har ju Emilia med bott där inne tillsammans med dom.
    Nu delar hon och Malin på det lilla rummet medan grabbarna har det stora.

    Men oavsett vilket så kommer jag gärna över!!!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...