söndag 31 juli 2011

Känns inte bra

När vi gick ut till bilen nyss högg en av damerna i huset bredvid Tony. Hon hade sett när grannen sabbade fönstret igår och undrade hur det hade gått för oss.
Små små skador på framrutan på bilen går att se!
Hon berättade att det har varit massor med strul sedan i torsdags med den grannen!
Hade jag vetat det redan igår hade jag ringt störningsjouren på en gång. Nu valde jag i stället att vänta till i morgon för att ringa värden...

Oavsett vilket känns det väldigt olustigt!!!

3 kommentarer:

  1. Har de fått klagomål hos värden tidigare?
    Börjar de sabotera lägenheten, som nu genom att ha sönder fönstret så är det kanske grund till vräkning om tidigare anmälningar finns.
    Kastade de ut något?

    SvaraRadera
  2. är det en nyare granne?
    usch vad jobbigt att ha såna grannar. som du skriver, olustigt. obehagligt med

    SvaraRadera
  3. Det är granne som bott några år...
    Och ja, det bör finnas en bunt anmälningar sen innan. I alla fall från grannen under dom.

    Och imorn kommer det som sagt komma från minst två håll...

    Vi kunde inte upptäcka att dom hade kastat ut nåt men Tony hittade däremot ännu mer revor på bilen från glaset.

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...