måndag 1 augusti 2011

Inte enligt planeringen...

Igår var vi ju på kalas. Vi hade jättetrevligt. Fikade, umgicks, njöt i solen och barnen badade för fullt i poolen. Emilia, som knappt badat i sommar, var sjövild. Dök och hoppade för fullt.

Lagom till middagstid blev vi inbjudna att stanna kvar och äta. Så vi åt en härlig chinamiddag där innan färden gick hemåt.
Alla var nog lika nöjda då!

Det blev en sen kväll, både för barn och vuxna. Jag fastnade vid datorn.

Vaknade sent imorse (klockan åtta). Ringde värden som på en gång visste vilken granne jag menade... Får se vad som händer nu...

Dessutom blev det att beställa tid på närakuten för Sebastian. Han slog i sin tumme häromdagen och den är fortfarande blå och svunnen och värker så vi ville kolla upp det.
Från samtal till vi var på plats tog det cirka en timme och då åkte vi ändå till Handen. Snabba ryck med andra ord.

Läkaren trodde inte att det var mer än en rejäl smäll och ett hemskt blåmärke men ville röntga för säkerhets skull. Så nu sitter vi här och väntar och fördriver tid till det är Sebastians tur...

Det här var inte den ursprungliga planen för idag.
Vi skulle tvätta och packa. Imorn åker familjens herrar iväg för att åka lite Göta Kanal och slussa med farmor och farfar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...