fredag 1 juli 2011

En sista dag!

Efter en lång natt med mycket vakna barn, både Emilia och Oskar, vaknar jag trött. Det känns lite speciellt med den här dagen. Det är Emilias sista dag på småbarn på dagis!
Nästa gång hon kommer tillbaka är det på storbarn!

På facebook står det om en massa regn ute nu. Här är det fuktigt ute men det ser ut att lika gärna kunna bero på att det varit just en fuktig natt. Återstår att se hur dagen blir!

Jag har ett ärende i Nynäs på morgonen först, sen funderar jag på att göra nåt med grabbarna.
Det är ju Emilia som har varit på en massa äventyr med mig nu på slutet så nu är det grabbarnas tur!
Kanske ett biobesök. Och ett besök på mcdonalds. Det efterfrågas. ;-)

Maken vill dessutom att jag ska hänga på låset på bolaget. Det är nysläpp på öl där. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...