fredag 1 juli 2011

Gato Negro + Asado = Mums!!!

I tisdags var jag ju iväg på äventyr med Spot and Tell igen!
Den här gången bjöds vi in att lära oss att grilla och till detta bjöds det på gott vin.
Vi höll till på det härliga Bellevue festvåning och konferens i strålande vackert solsken!

Grillmästare Hans A. Dimter bjöd på många härliga skratt medan han förklarade grillandets konster för oss nyfikna gäster.
Och det var inte det enda han bjöd på. Det serverades korvar och kött som smakade väldans gott!

Vinet då? Gato Negro. Först vitt i en pärlande drink och sedan härligt rött. Jag gillade verkligen dessa viner! Kommer drickas igen! Yups, redan nästa gång jag är i båten skall det röda dricker, för där finns det. Det vita finns här hemma så jag funderar på att dricka det med nåt gott i helgen.



Skulle du också vilja gå en grillkurs hos herr Dimter så ska du passa på nu.
Ange kod "Gato Negro" när du bokar så bjuds du på själva kursen!

Vill du veta mer om Spot and Tell är det bara att kika in på deras hemsida!

2 kommentarer:

  1. Jösses, jag ser ju ut som om jag är fullpackad! ^^,

    SvaraRadera
  2. Haha! Full koncetration i värmen! Tur att det var innan vindrickandet. ;o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...