torsdag 7 juli 2011

Det var inte meningen....

Ja, som ni ser så är den gamla designen tillbaka...
Fick höra att folk inte kunde se sidan alls... Så ut med det nya och tillbaka med det gamla.
Vilket då gjorde att jag INTE kan kommentera som inloggad igen. Alltså är det strul i denna designs kod också.

Men det får vänta till en annan dag i en annan framtid. ;o)

Det funkar just nu och det är det viktigaste.

Nu ska jag slita mig, maken skäller nog på mig snart. ;o)

Dessutom ska jag försöka smida planer på en utflykt... :o)
Ha en superhärlig dag!!!

5 kommentarer:

  1. Ha en underbar dag!! kram!!

    SvaraRadera
  2. härligt att bloggen hittade tillbaka! Teman och att få till det är tokjobbigt, jag måste byta tema då kommentarer inte går att skriva på vissa sidor, men jag bävar för att börja...

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Utflykt? Låter spännande :)
    Har med problem med min, många får kommentera som anonyma.
    Men men ... inte mycket att göra.
    Kram Maya

    SvaraRadera
  4. Märkligt att du inte kan kommentera i din egen blogg som inloggad när andra kan göra det... Inloggad som inloggad menar jag.

    SvaraRadera
  5. Jag har ju numera en syn på hur bloggen ska se ut så när jag kommer hem får jag göra om det från början och hoppas att jag inte får med några fel!

    Och jaaa, det är sååå irriterande att inte kunna kommentera inloggad. Men det funkar från mobilen!?!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...