torsdag 7 juli 2011

Då var det äntligen dags då!

Idag ska vi väl då äntligen komma iväg då... Vi har bara varit på väg att komma iväg hela veckan... Det går sakta men säkert. ;o)
Sebastian leker med en låååång pinne!

Nä, men vi har fått en massa annat gjort i stället och vi har inte bråttom heller.

Oskar har däremot tjatat på mig sen halv sex, sex imorse. Kanske inte lika kul...

Jag har fått höra att det tydligen strular med att komma in på bloggen och just nu vet jag inte alls vad problemet kan vara. Om nån kommer på det får ni gärna hojta till... Annars får ni helt enkelt stå ut ett par dagar till...

Tävlingen avslutas på lördag 9/7. Passa på att tävla ni med!!!
Det är ett superfint smyckeset jag tävlar ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...