onsdag 27 april 2011

Tisdagens steg och lite onsdag

13103 steg första dagen känns riktigt bra!
Nu gäller det bara att hålla den nivån resten av tiden. ;-)

Det tråkiga är att jag avslutade kvällen med att vräka i mig en skål chips och ostbågar och choklad... Nä, det var ingen bra kväll. Bråkade med grabbarna. Eller, jag valde att äta för att inte bråka. Dumt, jag vet. Nya tag idag!

Jag skriver ju inte så mycket hur det går med dietistbesök och viktnedgång. Det är för att det ligger lite på is... Livet fick liksom tillåtelse att ta över och låta gamla vanor falla tillbaka. Men jag har tänkt ta mig i kragen nu när jag börjar röra mer på mig.
Med facit i hand gick dag ett så där alltså.
Men nya tag idag!

Idag ska jag dessutom få sällskap av Sandra på morgonpromenaden!

Nu ska jag ta och fixa frukost. Känner fortfarande att jag åt för mycket igår men hungrig på samma gång...

Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Fusk att ha sällskap tycker jag...det är ju så mycket lättare och roligare att gå då..

    SvaraRadera
  2. Du får ju mitt sällskap på fredag ju!!! Vi kan ju ta en långprommis före tolv!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...