fredag 15 april 2011

Sol, sol, sol!

Igår startade dagen med gråväder men ju längre dagen gick desto bättre väder blev det. På eftermiddagen när jag gick till dagis var det så varmt att det gick att gå med bara armar! Det var lite varmt att bara ha fleece som tröja då.
Idag ska det dessutom bli ännu bättre väder och som om inte det vore nog, på lördag ska det bli ännu bättre.

Jag skulle vilja åka till skansen på lördag men har inget sällskap. Nån som känner sig sugen på följa med mig och mina barn?

5 kommentarer:

  1. skansen skulle väl vara kul tycker jag :-)

    SvaraRadera
  2. Är lite i valet och kvalet....... kanske, kanske? Om det är skönt väder, och jag vet ju att Skrot-Fian skulle uppskatta det. Får se hur mammas dagsform är dock.

    Känns som ett äventyr för ordinarie syskonvagn, inte extravagnen som vi precis införskaffat :-)

    SvaraRadera
  3. Åhh, vad glad jag blir!!! Allt sällskap är välkommet!

    SvaraRadera
  4. Är vi knasiga om vi oxå följer med...som var där i går liksom...

    SvaraRadera
  5. Absolut inte! Jag har i alla fall bestämt att vi ska åka.
    Gör ordnig pastasallad till mig och barnen och toppar med glass på plats. Alla är välkomna att sällskapa! :o)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett litet avtryck så jag vet att du kikat in.

Jag svarar i första hand på kommentarer här i min egen blogg!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...